Karta

Karta

Przedłuż o kolejny rok swoje uprawnienia do zniżek, czyli ważność...

opublikowany: 12 września 2017 12:44, ext.mwinkel

Przedłuż o kolejny rok swoje uprawnienia do zniżek, czyli ważność e-hologramu na karcie!

Jeśli nadal płacisz podatki w Warszawie i korzystasz z ulg, które daje mieszkańcom Karta Warszawiaka i Karta Młodego Warszawiaka, nie zwlekaj i już dziś wgraj na swoją kartę nowy e-hologram. Termin ważności zeszłorocznych uprawnień upływa 30 września. Pamiętaj! E-hologram ważny jest tylko rok. Należy go aktualizować najpóźniej do 30 września.
 
Jak przedłużyć uprawnienia, czyli ważność e-hologramu?
Najprościej zrobić to w kilka sekund w 4 prostych krokach w najbliższym automacie biletowym, który obsługuje Warszawską Kartę Miejską.
1) Włóż kartę do czytnika. Wybierz opcję „Przedłuż ważność e-hologramu”.
2) Potwierdź przyciskiem „TAK”, jeśli w dalszym ciągu posiadasz uprawnienia do korzystania ze zniżek (mieszkasz w Warszawie i tu płacisz podatki).
3) Zaakceptuj „Regulamin” i złóż „Oświadczenie”, że wyrażasz zgodę na okazanie dokumentów poświadczających uprawnienia do Karty Warszawiaka, po ewentualnym otrzymaniu wezwania od  ZTM. Wyraź „Zgodę na przetwarzanie danych osobowych”.
4) E-hologram zostanie przedłużony do 30 września 2018 r. Wyjmij kartę z czytnika i korzystaj z bogatej oferty miasta, dzięki licznym uprawnieniom z Kartą Warszawiaka. Więcej na www.karta.um.warszawa.pl
Możesz zrobić to również w Punkcie Obsługi Pasażera (POP) lub dzielnicowym Wydziale Obsługi Mieszkańców (WOM).
 
4 kroki do wyrobienia e-hologramu:
Osoby, które mieszkają w Warszawie, rozliczyły podatek za rok 2016 w stołecznym urzędzie skarbowym i chciałyby uzyskać uprawnienia Karty Warszawiaka, powinny zgłosić się do POP lub WOM i przedstawić:
1)     prawidłowo wypełniony wniosek (dostępny w POP, WOM lub Internecie na www.ztm.waw.pl
2)     dowód tożsamości,
3)     aktualne zdjęcie,
4)     oraz jeden z poniższych dokumentów: 
- kopia pierwszej strony zeznania podatkowego opatrzonego prezentatą urzędu skarbowego, w którym zostało złożone zeznanie lub
- zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzającym fakt złożenia zeznania o wysokości osiągniętego dochodu (poniesionej straty) lub
- urzędowe poświadczeniem odbioru wydane przez elektroniczną skrzynkę podawczą systemu teleinformatycznego administracji podatkowej (UPO) wraz z pierwszą stroną PIT i wygenerowanym numerem dokumentu zgodnym z identyfikatorem dokumentu UPO zawierającym wygenerowany numer dokumentu zgodny z identyfikatorem dokumentu UPO.